Terima kasih kerana anda berminat mahu jana pendapatan secara online dan mengetahui bagaimana untuk buat duit dengan mudah hanya dari rumah.. 

Sila baca penerangan ringkas dibawah ini untuk anda tahu cara melakukan kerja ini dan bagaimana anda perlu melakukan kerja-kerja ini nanti.         

Perkara penting Untuk melakukan kerja ini anda mestilah boleh membaca, menulis ada nombor akaun bank atas nama diri sendiri dan mempunyai alamat tempat tinggal untuk kami poskan kertas kerja nanti.

Contoh tugasan.
Contoh kerja yang Perlu anda lakukan adalah melipat buku Yang kami berikan masukkan ke dalam sampul surat Kemudian buang stiker Puteh daripada sampul itu dan lipat sampul dengan Kemas, (Semua sampul tidak perlu gunakan gam kerana setiap sampul tersebut Telah ditampal dengan stiker pelekat) Anda cuma perlu buang stiker Puteh dan lipat sampul dengan Kemas, Setem dibekalkan dengan percuma.

Menulis nama alamat.
Setelah selesai melipat kesemua buku-buku dan masukkan ke dalam sampul surat anda perlu menulis nama alamat yang berlainan di atas setiap sampul surat itu, Kami tidak sarankan anda menulis mengunakan pensel kerana ianya Akan pudar semasa Proses pengasingan surat-surat dilakukan nanti.  

Selepas siap kesemua kerja-kerja melipat dan menulis anda boleh poskan surat-surat itu dipejabat pos berhampiran tempat anda itu kerja yang perlu anda lakukan setiap hari dari rumah atau di mana-mana saja yang anda rasa selesa. Mudah bukan? Dan kami percaya anda boleh lakukannya kerana kerjanya sangat mudah.

Cara pengiraan gaji.
Disini anda dibayar bukan mengikut gaji hari tetapi mengikut bilangan Sampul surat yang mampu anda buat dan poskan pada setiap hari, ini bermakna lagi Banyak surat yang anda siapkan lagi banyak anda akan dibayar.

Jaminan penghantaran hari bekerja
Penghantaran kertas kerja yang kami poskan ini akan sampai ke alamat anda dalam masa 7-10 hari bekerja (hari bekerja) jika Selepas daripada 10 hari bekerja anda masih belum terima kertas kerja daripada kami sila wasap untuk kami cheek status penghantaran kertas kerja anda.

Jika anda tiada akaun bank boleh gunakan akaun suami, isteri atau adik-beradik dan mesti disertakan dengan nama pemilik akaun tersebut, kesemua maklumat pemohon mesti ditulis melalui whatsap dan hantar terus pada wasap kami seperti dibawah.

Status pendaftaran.
Pihak kami akan maklumkan kepada anda sekiranya pendaftaran anda tidak diluluskan dan apa yang perlu anda lakukan untuk permohonan diluluskan sama ada melalui whatsapp, Email ataupun melalui sms.

Kuota pendaftaran
Sekiranya kuota pendaftaran ahli kami telah penuh atau pendaftaran tanpa bukti bayaran atau pemohonan yang tidak lengkap dan sukar dibaca akan ditangguhkan untuk seketika Bergantung kepada budi bicara kami yang dirasakan sesuai atau sehingga kami terima maklumat yang betul daripada anda.

Bahan dibekalkan percuma.
Sepanjang tempoh anda melakukan kerja ini anda akan dibekalkan dengan bahan-bahan asas seperti sampul surat, setem nama dan alamat secara percuma, jadi anda tidak perlu beli atau tanggung kos pengeposan bahan tersebut kerana ianya akan dibekalkan dan diposkan ke alamat anda nanti.

Mengapa kami mengenakan bayaran pendaftaran?
pendaftaran anda disini hanya sekali sahaja ini termasuk bahan kerja milik syarikat serta kos penghantaran dan kami mahu memastikan anda benar-benar serius mahu melakukan kerja ini dan anda berjaya buat duit seperti mana yang telah kami janjikan. 


Pesanan & detail kerja.
Untuk mempermudahkan pemohonan anda diluluskan pastikan semua butiran diri yang anda berikan semua lengkap mengikut maklumat yang diminta supaya mudah untuk kami proses permohonan anda dengan lebih cepat. 

Contoh Surat Atau Kertas Kerja.

























Testimoni terbaru 2022.
Tistimoni origanal dari sreenshot whatsap 010-362 1153, ramai di antara mereka adalah pencari peluang kerja, suri rumah, pelajar, pengganggur dan mereka yang sedang mencari duit tambahan, mereka berjaya melakukan kerja ini daripada tunjuk ajar kami. 

Jika anda serius nak buat duit jangan berlengah lagi boleh terus mohon dan mulakan kerja ini dengan segera, apabila anda terima kertas kerja daripada kami anda boleh mulakan kerja ini dengan serta merta, langkah demi langkah cara melakukan kerja ini kami tunjukan dengan cara yang mudah di fahami.
































































Cara pendaftaran melalui whatsapp.
Untuk mulakan kerja ini anda perlu buat pendaftaran ahli terlebih dahulu dengan kami sila tekan link dibawah ini untuk masuk ke wasap kami dan bertanya masih ada lagi atau tidak kuota untuk pendaftaran baru.
Butiran diri anda yang diperlukan.
1. Nama penuh: [mengikut i/c]
2. Alamat lengkap:
3. No. Kad pengenalan/Passport :
4. No. Akaun & nama bank: [pemohon]
5. No. Telifon: [No. wasap]
6. Poskod: [wajib diisi]
7. E-mail: [ jika ada]
8. Pekerjaan Sekarang: [perlu di isi]
9. Bandar Atau Daerah: [perlu]

Kami berharap penerangan ringkas disini jelas mudah difahami dan penerangan lebih detail serta cara-cara melakukan kerja ini akan kami berikan sekali lagi apabila anda terima kertas kerja daripada kami nanti.

CEPAT... jangan berlangah lagi.. kuota pendaftaran kami akan penuh pada bila-bila masa sahaja. mohonlah sekarang. kuota pendaftaran adalah terhad!

Tema dan syarat kerja.
Pendaftaran anda disini tidak termasuk potongan gaji melalui caruman KWSP kerana anda bekerja dirumah sendiri, sekiranya berlaku sebarang kemalangan semasa atau selepas Kerja-kerja pengeposan surat ini dilakukan adalah menjadi tanggungan diri anda sepenuhnya.

Pihak kami tidak akan membayar apa-apa pampasan atau ganti rugi untuk sebarang kemalangan atau apa sahaja sebab yang menyebabkan anda tidak boleh melakukan kerja ini. 

Semua keputusan yang dibuat adalah berdasarkan kepada persetujuan anda dengan pihak kami dan sebarang bentuk bantahan yang tidak ada kena mengena di dalam syarat disini tidak akan dilayani. 

Polisi syarat dan arahan bekerja disini hanya tertakluk kepada persetujuan pemohon (anda) mematuhi semua peraturan yang telah di tetapkan dan di terima disini, dengan membuat pendaftaran ahli bermakna anda telah bersetuju dengan syarat dan arahan seperti yang diberitahu disini.

PEMBERITAHUAN!
Jika anda memilih bayaran melalui bank sila pastikan akaun bank anda aktif (kemaskini) dan sila semak terlebih dahulu kesemua butiran diri anda terutama nombor akaun, nama penuh pemohon, No. kad pengenalan atau passport No. telifon, poskod, dan lain-lain ditulis dengan betul sebelum hantar butiran kepada kami melalui whatsapp.

Sebarang pertanyaan boleh Whatsapp kami terus di nombor 
010-362 1153 9.00am-11.30pm 7 Hari Setiap Minggu & kami akan balas secepat yang mungkin. untuk lebih mudah whatsapp kami boleh tekan link whatsap kami disini 
https://jobsvacancynearme.wasap.my


Ulasan

Unknown berkata…
Boleh tak saya nak buat part time untuk packaging ni?
Unknown berkata…
Betul ke kerja ni
Unknown berkata…
Ada kosong lagi x? Saya berminat.
ALIF BIN BAHARUDDIN berkata…
11AD JALAN PANDAN INDAH 1/23C PANDAN INDAH
Unknown berkata…
Hi, saye seorg suri rumah tangga yang memerlukn pekerjaan part time di rumah seperti pasang wayer kilan/wayer insert di kawasan shah alam dan klang.
Unknown berkata…
Assalamualaikum,nama saya Muhammad Ameer bin Khalid. Saya berminat dengan pekerjaan yang ditawarkan ini. Saya sekarang masih mencari pekerjaan dan saya pula berminat dengan bekerja dari rumah. Saya ingin mendaftar.
Unknown berkata…
I already bank in the payment but still you'll never reply me ...can I know why
Unknown berkata…
Masih ada kerja kosong?
Unknown berkata…
hatar surat ke
PUSPARANI berkata…
Bolek ka saya dapat kerja
Tanpa Nama berkata…
Cik hayati sye nk tnye yurn daftar brape ye
Unknown berkata…
880316105334
Arsyahirah berkata…
saya sangat memerlukan kerja menjana pendapatan dari rumah >.<
Unknown berkata…
saya nak Cari kerja sambilan Di rumah

Saidatunahalijah bakri berkata…
boleh call saya untuk kerja kosong
Unknown berkata…
www.wasap.my/60163468177
Kerja yang boleh buat kat rumah
Tue kerja apa ya...?
Office kt area mana nie yea...??
Tanpa Nama berkata…
Katiravan
No.26jalan puchong perdana 4/6taman puchong perdana selangor
47100
Call..0189134639
Thyne berkata…
Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Saya sangat berminat & sangat memerlukan pekerjaan..
Harap dapat berkongsi rezeki dengan saya..
Unknown berkata…
Can I do this job
Unknown berkata…
Pls i need this job
Unknown berkata…
Masih Ada kosong lagi tak? Saya berminat ..boleh email saya mohd.nor7806@gmail.com
Niza berkata…
Kalau saya berminat macam mana yew
Unknown berkata…
Assalamualaikum dn salam sejahtera.ada kekosongan kerja lgikh ni part time saya dr sabah.
Unknown berkata…
Ada lagi ka kosong
Unknown berkata…
Masih ada kerja kosong ke
Tanpa Nama berkata…
Ada lagi ke kerja kosong
Unknown berkata…
SELAMAT SEJATERA TUAN/PUAN
NAMA SAYA JESILAN,SAYA BOLEH DAPAT
KERJA INI TAK.
Unknown berkata…
assalamualaikum...saya berminat nak membuat kerja part time ni...bagaimana cara nya untuk saya mendapat kan kerja ini?

Unknown berkata…
Assalammualaikum. Saya berminat nak buat kerja part time ini.
Masih available ke?